Spelglädjen....

Man har precis smält den spelträff jag var på igår kväll på hotell Dorotea....där det spelades folkmusik för glatta livet....det finspelades....skrubbspelades...buskspelades....och jag....fuskspelade som vanligt 75 % fel..hahahaha men spelglädjen var det inget fel på!! man gladdes som vanligt åt dom få ackord man satte och njöt av folk som verkligen kunde spela...Annars kan jag avslöja att uppföljaren till boken Välmod snart är skriven klar.....antagligtvis kommer den att släppas till våren...titeln är klar....omslaget har jag inte bestämt men inkråmet är snart skriven som sagt......känns kul att dikterna fortsätter att komma och nån låt lite nu och då trillar ut........leve skrivarglädjen och....spelglädjen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0